.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتخاب خاتمي 6 هزار مدير مازندرانی برکنار شدند

دبيركل جمعيت آبادگران ايران اسلامي با اشاره به اينكه هر كسي سركار مي‌آيد، براي خودش فرقه درست مي‌كند، گفت: با انتخاب خاتمي 6 هزار نفر در مازندران به خاطر رأي به ناطق نوري در حوزه مديريت جابه‌جا شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ،‌ حسن بيادي چهارشنبه شب‌ در مناظره انتخاباتي با نمايندگان كانديداهاي دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: كشور ما با دو مشكل مواجه است كه هر كسي سركار مي‌آيد، احساس مي‌كند نتيجه آن ساختارگريزي است و هركس براي خود ساختار جديد تعريف مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه محسن رضايي با ساختارگريزي مخالف است، تأكيد كرد: رضايي به جاي قانون‌گريزي ساختارساز است.
بيادي با تأكيد بر اينكه محسن رضايي در دوران جنگ و دفاع مقدس چهره بنام و مشهور اول كشور بود، خاطرنشان كرد: محسن رضايي در هر جايي كه كار كرد، چپ و راست نداشت، به طوري كه اعتقاد داشت تكبر و منيت جامعه را اذيت مي‌كند.
بيادي يادآور شد: افرادي بايد براي رياست جمهوري خود را معرفي كنند كه تمام يك مختصات كانديداتوري را داشته باشند و بررسي اين مسئله از اختيارات شوراي نگهبان است.
وي با اشاره به اينكه شوراي نگهبان با مسائل خلاف قانون و خلاف شرع برخورد مي‌كند، تاكيد كرد: قانون گفته است كه بايد به رأي مردم احترام گذاشت.
بيادي افزود:‌ اين روزها حرف‌هايي درباره محسن رضايي شنيدم كه داشتم سكته مي‌كردم.
نايب رئيس شوراي شهر تهران با تأكيد بر اينكه استفاده امكانات دولتي در انتخابات خلاف شرع و قانون است، تصريح كرد:‌ دولت بعدي يك دولت جديدي است كه بايد دوباره در مجلس براي تيم كاري خود رأي بگيرد.
وي خواستار حفظ ساختارها شد و بيان داشت: آقاي رضايي دغدغه‌ قانون‌گريزي دارد و براين اعتقاد است كه اگر مجلس از كيفيت و نظارت بيفتد، بي‌انضباطي در كشور حاكم مي‌شود.
بيادي با تأكيد بر اينكه در سفرهاي استاني نبايد مصوبه تصويب كرد، يادآور شد: انصاف اين است كه خوبي‌هاي احمدي‌نژاد نيز گفته شود و آدم بايد نيمه ديگر ليوان را نيز ببيند و از نمايندگان كانديداها خواهش مي‌كنم كه بر اساس قانون صحبت كنند.
بيادي اظهار داشت: ‌برنامه دولت را نظام تعيين كرده است، به طوري كه برنامه پنج ساله و چشم‌انداز نظام از جمله آن است.
وي مشكل اقتصاد كشورمان را اتكاي به درآمدهاي نفتي دانست و تصريح كرد: هر دولتي كه سركار بيايد، نمي‌تواند خارج از برنامه‌هاي آرماني نظام حركت كند.
وي با اشاره به اينكه اعقتاد محسن رضايي به دولت ائتلافي است، يادآور شد:‌ با احمدي‌نژاد دعوايي نداريم و با وي دوست هستيم.
بيادي با تاكيد براينكه محسن رضايي به پيشنهاد هاشمي‌رفسنجاني وارد عرصه انتخابات نشده است، اظهار داشت: دغدغه محسن رضايي توليد و كار است و بر اين اعتقاد است كه توليد نبايد متوقف شود.
وي اضافه كرد: دولت آينده بايد مكمل دولت قبلي باشد.
بيادي بيان داشت: چون هدف يكي است روحيه تخريب بايد از بين برود.
وي يادآور شد: دولت يك كار عظيمي دارد كه بايد انجام شود و آن احساس امنيت است كه بايد به عنوان يكي از كاركردهاي انقلاب اسلامي دولت‌ها بتوانند در سايه آن به كار و تلاش بپردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.